به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر افزود: مدیران در سال جدید کدورت ها را از دل پاک کنند و با مردم صاف، زلال، شفاف و امانتدار باشند.
وی با تاکید بر اینکه سال رونق تولید، باید با تلاش مدیران بهتر از سال گذشته باشد تاکید کرد: با وحدت و همدلی و کمک به یکدیگر باید سالی همراه با موفقیت را آغاز کنیم و برای پیشبرد اهداف تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای رونق تولید گام برداریم.
امام جمعه ملایر با اشاره به بارندگی ها و سیل های اخیر در کشور گفت: با پیگیری های نمایندگان و تلاش دولتمردان خسارت های ناشی از سیل باید جبران شود و با عبرت گرفتن از این حوادث نباید شاهد این اتفاق ها باشیم.
حجت الاسلام برقراری همچنین خواستار برگزاری پررنگ اعیاد شعبانیه، آذین بندی سطح شهر و فضای دستگاه های اجرایی شد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و مهیا نبودن فضای مصلی ملایر برای برگزاری نماز جمعه، نیاز است محوطه انبار غله برای برگزاری نماز جمعه در ماه مبارک رمضان آماده شود.
امام جمعه ملایر خواستار حضور پررنگ مسئولان در نماز جمعه هفته جاری و محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه پاسداران شد و بر لزوم برپایی پررونق نماز جماعت در دستگاه های اجرایی نیز تاکید کرد.
حجت الاسلام برقراری گفت: سپاه پاسداران شیران بیشه شجاعت و تربیت یافته در مکتب ولایت فقیه هستند که آمریکا و اذناب (دنباله رو) آنان برای اینکه قدرت پوشالی خود را حفظ کنند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست نامیدند.
وی تاکید کرد: آنها چاره ای جز آبروداری کاذب برای خود ندارند و به دنبال این اقدام ننگین آمریکا، همه ملت ایران نشان دادند که یک سپاهی هستند.

**مدیران پرچم دار نماز باشند
دبیر ستاد اقامه نماز همدان نیز خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: شما باید پرچم دار و علم دار نماز باشید و فکر، ایده و برنامه اثرگذار برای نماز ارایه دهید.
حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم ترویج بی عفتی، بی حجابی، اختلاس، فساد و بی مسئولیتی را از نمونه های سبک شمردن نماز دانست و افزود: امروزه حق نماز به خوبی ادا نشده است.
وی گفت: همیاری، وحدت و همدلی از مفاهیم نماز است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و اخلاق، رفتار، کردار و عملکرد تمامی مدیران و مسئولان باید نمازی شود.
دبیر ستاد اقامه نماز همدان از مدیران درخواست کرد: از برگزاری جلسه های اداری در زمان مقرر شرعی پرهیز کنید و در دستگاه اجرایی مربوطه شورای نماز هر 2 ماه یکبار و در سطح شهرستان هر 2 فصل یکبار تشکیل شود.
حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به اجلاس نماز مبنی بر اقدام جدی برای نماز بیان کرد: یکی از خواسته های مهم معظم له توجه به نماز آموزش و پرورش است که در این راستا باید نشست های دانش آموزی، پرسش و پاسخ و جلسه های دانش آموزی در دستور کار قرار گیرد و دستگاه های اجرایی در کنار آموزش و پرورش باشند.
وی در عین حال ارزیابی و نظارت از مجموعه دستگاه های اجرایی در روند برپایی نماز را از دیگر درخواست های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: نیاز است این اولویت مهم در شهرستان ملایر مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.
مسئول ستاد اقامه نماز ملایر نیز به برگزاری نماز جمعه در پنج نقطه این شهرستان و برگزاری نماز جماعت در 44 دستگاه اجرایی ملایر اشاره کرد و گفت: در 22 خوابگاه دانشجویی و تمامی مساجد و حسینیه های این شهر نماز جماعت اقامه می شود.
حجت الاسلام مهدی بیات ادامه داد: همچنین در 145 مسجد شهر نماز جماعت مغرب و عشاء، 35 مسجد نماز صبح، 110 مسجد نماز جماعت ظهر و عصر و در 110 مدرسه توسط توسط ائمه جماعات نماز اقامه می شود.
وی خواستار در نظر گرفتن مکان یا اتاق مناسبی برای فعالیت ستاد اقامه نماز این شهرستان توسط فرمانداری شد که فرماندار ویژه ملایر قول مساعد برای پیگیری و اختصاص مکان مناسبی به این ستاد داد.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای 390 مسجد و 34 حسینیه است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.