بیژن سلیمان پور روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرنا،‌ بیان کرد: واقعیت آن است که توجه و اهتمام جدی برای بیان دستاوردهای دولت حداقل متناسب باکارهای ارزشمند انجام‌شده،‌ وجود ندارد و تنها نواقص و محدودیت‌هایی که بسیاری از آنان ریشه درگذشته دارد به‌حساب دولت نوشته می‌شود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های استان باید این موضوع را برای مردم برجسته کنند که دولت در چه شرایط سخت اقتصادی و سیاسی ناشی از توطئه‌های مستکبران، مدیریت کشور را در دست گرفت اما بااین‌وجود کارهای شایسته‌ای برای خدمت به اقشار مختلف مردم و ازجمله مددجویان نهادهای حمایتی انجام داد.

وی با اشاره به این‌که دولت تدبیر و امید،‌ ایران هسته‌ای را در جهان تثبیت کرد،‌ ادامه داد: نباید دستاوردهای دولت در این بخش به دلیل رفتار خارج از تعهد طرف مقابل،‌ نادیده گرفته و ناجوانمردانه از آن انتقاد شود.

سلیمان پور گفت:‌ دولت با استفاده از همه ظرفیت‌های خود و استفاده از ابزار دیپلماسی توطئه‌های دشمنان را به شکست کشاند و به آنان نشان داد که هر اقدامی علیه ایران برایشان چقدر هزینه دارد.

وی بیان کرد:‌ تمام تلاش دولتمردان، مدیریت کشور درفضایی آرام،‌ باثبات و تقویت انسجام ملی است و به همین دلیل در برابر انتقادها از خود خویشتن‌داری بسیاری نشان می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ مردم ولی‌نعمت دولت هستند و اگر صحبت از ضرورت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌ها و ارائه گزارش عملکردشان می‌شود به خاطر تقویت روحیه امید در دل مردم نسبت به فعالیت‌های خدمتگزارانشان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.