مهرداد غضنفری روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان و گندم در سالن جلسات استانداری قم بیان داشت: سقف نرخ‌گذاری نان درقم نباید بالاتر از قیمت گذاری نان در استان تهران بیشتر باشد.
وی یادآور شد: درنرخ‌گذاری جدید نان تمام ملاحظات دیده شده و نسبت به حقوق کارگران و عموم مردم توجه لازم صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: نرخ موجود نان درقم نرخ واقعی نبوده و با قیمت واقعی محصول فاصله دارد و همین مساله سبب گران فروشی و کم فروشی درسطح استان می‌شود.
غضنفری بیان داشت: نان کالایی بوده که عمومیت داشته و تمام مردم از آن استفاده می‌کنند بنابراین نمی‌شود در نرخ‌گذاری این محصول یک جانبه تصمیم‌گیری گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: برای بررسی بیشتر، کارشناسی و آنالیز دقیق قیمت گذاری نان دستگاههای متولی فقط یک هفته دیگر مهلت دارند.
وی گفت: درنرخ گذاری جدید نان که از هفته آینده در قم اجرایی می شود، نان سنگک با تناسب بین وزن و قیمت ۲۳ درصد از کمتر از تهران خواهد بود.
وی اضافه کرد: همچنین قیمت نان لواش و تافتون ۲۰ درصد و قیمت نان بربری ۳۰ درصد پایین‌تر نرخ‌گذاری این محصول در استان تهران است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم یادآور شد: در بخش نیمه یارانه ای نیز نرخ‌گذاری نان سنگک ۶۳ درصد و نان بربری ۳۰ درصد پایین از تهران مصوب شده است.
وی تصریح کرد: قم یکی از استانهای کشور بوده که بلاتکلیفی را در نرخگذاری نان از بین برده و در نرخگذاری آن کارهای کارشناسی موشکافانه مطلوبی صورت گرفته است.
غضنفری گفت:‌عنوان کرد: این نرخ گذاری جدید نان در قم هفته آینده با موافقت نهایی استاندار قم به نانوایی های استان ابلاغ خواهد شد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.