به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز چهارشنبه در دیدار سرهنگ موسی مرتضایی کیا فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی قم، بیان کرد: توفیق بسیار بزرگی است که در کنار مراسم پیاده روی عظیم اربعین حسینی مردم را همراهی می‌کنید و امنیت این مراسم را حفظ می‌کنید.

وی، با بیان اینکه خدمت به مردم در ایام اربعین، خدمت به اهل بیت(ع) است، ادامه داد: اربعین به نماد و محلی برای اظهار قدرت اسلام تبدیل شده است، امروز قدرت اهل‌بیت(ع) در مراسم اربعین تجلی پیدا می‌کند و خدمت در اربعین خدمت به اهل‌بیت(ع)، اسلام و امام حسین(ع) است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تأکید بر ای که امروز نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی جوهرش با گذشته بسیار فرق کرده است، و این بسیار مهم‌ است، گفت: امروز نیروهای انتظامی ما  با خدا و امام زمان(عج) معامله می کنند، در حالی که زمان قدیم پلیس یا نیروی انتظامی نه برای مردم کار می‌کرد و نه برای خدا، بلکه فقط برای حکومت طاغوتی غیرمشروع پهلوی کار می‌کرد.

وی افزود: پلیس در زمان طاغوت حامی حکومت و حکومتی‌ها بود، اما امروز پلیس حامی نظام جمهوری اسلامی و مردم است و خودش را در مقابل خدای تبارک و تعالی مسئول می‌بیند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: این که امروز نیروی انتظامی با شوق و رغبت و با انگیزه در قضیه اربعین وارد می شود ریشه در همان اصل مسئولیت نسبت به خدای تعالی دارد.

آیت الله فاضل لنکرانی بیان داشت: خدمت به زوار اربعین حسینی توفیقی است که فایده و اثر آن شامل حال خود فرد، خانواده او می شود و برای آیندگان از نسل او نیز مفید خواهد بود.

وی گفت: امیدواریم امسال شکوه اربعین چندین برابر سال قبل بوده و یک درخشش خاص و ویژه داشته باشد که کفر و شیاطین را متزلزل و مضطرب کند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.