به گزارش ایرنا حامد قربانی روز شنبه در صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی گناباد افزود: به برکت اقتدار و عظمت نیروهای مسلح اعم از نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار و مثال زدنی در کشور ما ایجاد شده و این از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: با اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی به رغم صدها فراخوان دشمنان و ایادی سرسپرده آنها هیچ خللی در امنیت کشور ایجاد نشده و با هم افزایی نیروهای مسلح و امنیتی شاهد امنیت مطلوبی در گناباد نیز هستیم.

وی اقتدار نیروی انتظامی را در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی در تامین نظم و امنیت پایدار موثر دانست و گفت: با وجود ناامنی در کشورهای همجوار و منطقه به برکت صلابت نیروهای مسلح، امنیت در کشور ما مثال زدنی است.

قربانی افزود: حمایت از نیروی انتظامی مورد توجه خاص قرار دارد و اختصاص اعتبار برای تکمیل و راه اندازی کلانتری جدید  و بازسازی کلانتری ها در بخش های تابعه از مصادیق بارز این امر است.

فرمانده انتظامی گناباد هم گفت: تامین امنیت مقوله چند وجهی است و همه بخش ها و دست اندرکاران ذیربط و آحاد جامعه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و مشارکت مردم از ارکان مهم تحقق آن به شمار می رود.

سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: نیروی انتظامی با رویکرد اجتماع محور، جلب مشارکت مردم برای تامین نظم و امنیت را یک اصل می داند و اجتماع محوری، دین مداری و ولایت مداری از خصوصیات مهم یک پلیس مقتدر است.

وی اظهار داشت: خط قرمز پلیس برای تامین نظم و امنیت قانون است و با متخلفان و مجرمان که با تخطی از قانون به دنبال اهداف سوء هستند با قاطعیت برخورد می شود.

وی گفت: پلیس از همه ظرفیت های خود برای تحقق اهداف گام دوم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب استفاده می کند و آن را از وظایف خطیر خود می داند.

در این مراسم از ۲۰ نفر از کارکنان ساعی و سخت کوش و بازنشستگان و خانواده شهدای نیروی انتظامی گناباد قدردانی شد.

یازدهم تا هفدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.