به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی ستاد اقامه نماز قم، مدیر ستاد اقامه نماز استان در این جلسه گفت: نماد عزاداری‌ها نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا است و از قم انتظار می‌رود که نماز باشکوهی در این ایام برگزار شود.

محمد خامه‌یار تصریح کرد: محور اصلی نماز ظهر تاسوعا و عاشورا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است و همه ما باید تلاش کنیم این نماز به شکل مطلوب و با حضور حداکثری عزاداران برگزار شود.

وی گفت: نماز ظهر عاشورا علاوه بر حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن در بقاع متبرک امامزادگان با حضور خیل عزاداران برگزار خواهد شد.

وی از نمایندگان دستگاه‌ها اداری و خدماتی خواست در ایجاد زمینه مناسب برپایی این فریضه الهی تلاش کنند.

در این جلسه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم آمادگی شهرداری را در کمک به برگزاری نماز جماعت در مناطق مختلف و ایجاد تمهیدات لازم اعلام کرد.

سید محسن میرهادی افزود: همه نیروهای شهرداری زمینه برگزاری نماز را فراهم خواهند کرد و در ایستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی خود مقید به حضور در نماز جماعت خواهند بود.

نمایندگان حاضر در این جلسه نیز از آمادگی دستگاه‌های متبوع خود برای برگزاری باشکوه نماز جماعت ظهر عاشورا در قم و بخش‌ها و روستاهای این استان تاکید کردند.

استقرار وضوخانه‌های سیار، استقرار تانکرهای آب و پخش اذان ظهر تاسوعا و عاشورا توسط هیأت‌های عزاداری و انجام تبلیغات محیطی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.