رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم در این آیین با ارائه گزارشی از فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی قم در یک سال گذشته اظهار داشت: پنج دستگاه اجرایی قم شامل شرکت آب و فاضلاب شهری، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق، اقتصاد و امور دارایی و اداره کل امور مالیاتی درمجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کردند.

محمود نوربخش بیان داشت: برای تعیین دستگاه‌های مذکور علاوه بر بالاترین میزان امتیاز، میزان رشد و کارویژه ها و اقدام‌های برجسته‌ای که توسط دستگاه‌ها انجام‌شده نیز مدنظر قرارگرفته است.

وی افزود: در این گزینش همچنین موضوع‌هایی از قبیل تعامل و همکاری در اشتغال‌زایی، اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری و همچنین انجام مطلوب وظایف درون دستگاهی موردتوجه بوده است.

مدیرکل تحول اداری استانداری قم نیز در این آیین با برشمردن شاخص‌ها و معیارهای موردنظر برای انتخاب دستگاه‌های یادشده گفت: تکریم ارباب‌رجوع، صیانت از حقوق شهروندی، اصلاح فرآیندها، جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اشتغال‌زایی، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و شرکت در دوره‌های آموزشی ازجمله این شاخص‌هاست.

سید رضا طباطبایی بیان داشت: از مدیران هر دستگاه اجرایی خواسته شد به ازای هر ۵۰ تن کارمند، یک‌تن و حداکثر ۴ تن را در دستگاه مربوطه خود انتخاب و به دفتر برنامه‌ریزی استانداری ارسال کنند.

وی افزود: از مجموع نامه‌های ارسال‌شده، ۴۸ دستگاه تا پایان روز هفتم شهریور پاسخ دادند که درمجموع نام ۱۷۵ تن به دفتر برنامه‌ریزی وصول شد که امروز ۱ تن تجلیل شدند.
۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.