مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: سازمان های مردم نهاد در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در قم حمایت می شوند.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، رضا ملک زاده ظهر امروز در نشست صمیمی با تشکل های مردم نهاد با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته تشکل های مردمی عنوان کرد: برگزاری برنامه های مختلف و برپایی نمایشگاه و معرفی دستاوردهای سمن ها از جمله برنامه ها در این هفته بود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: در این هفته مدیران و دستگاههای اجرایی در دفاتر سازمان های مردم نهاد حضور یافتند و برخی از مطالبات و دغدغه های سمن ها در این دیدارها،مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: 4 برنامه مهم را در جهت حمایت از سازمان های مردم نهاد تدوین کرده ایم که مشارکت دستگاههای اجرایی و سمن ها نقش مهمی در تحقق این برنامه ها دارد؛ برگزاری کارگاههای آموزشی عمومی و تخصصی یکی از برنامه های مهم ویژه سمن ها در سطح استان قم است، این کارگاهها در جهت آشنایی با مقررات و ظرفیت های قانونی در پیشبرد اهداف سمن ها برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: جهت بخشی به فعالیت های تخصصی سمن ها با برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی و مهارتی ویژه اعضای سازمان های مردم نهاد از رویکردهای مهم اداره کل امور اجتماعی است.
وی گفت: سمن ها یک ظرفیت مهم اجتماعی هستند و به عنوان سرمایه گرانقدری شناخته می شوند که باید دغدغه های آنان را به بهترین نحو پیگیری کرد.
ملک زاده بیان کرد: یکی از شاخص های مهم ارزیابی در فعالیت مدیران دستگاههای اجرایی تا پایان سال، نحوه عملکرد و تعامل آنها با سمن ها و واگذاری پروژه ها و طرح هاست.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.