سید مرتضی سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه تعاملات شهرداری قم در راستای خدمت‌رسانی به مردم است گفت: اگر از تجربه‌های مدیریتی موجود در شهرهای مختلف استفاده شود، به‌طورقطع موجب حرکت در جهت تقویت شوراها خواهد شد.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مجلس‌های محلی باید تقویت شوند و در این راستا تجربه شوراهای شهر به‌منظور ارتقای خدمات و کاهش هزینه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

امام‌جمعه شهرستان میانه نیز در این جلسه، تعامل میان شهرداری و شورای شهر قم را زیباترین الگو برای تمام شهرها دانست و گفت: این تعامل مصداقی از یک الگوی خوب برای تمام شوراها و شهرداری‌های کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله محمدی با اشاره به جایگاه والای قم در احادیث، افزود: این شهر ام القرای جهان تشیع و سرچشمه علم است که باید از این جایگاه توسط مدیریت شهری قم حراست و حفاظت شود.

شهردار شهر میانه نیز در این جلسه بابیان اینکه رواقی برای امام رضا(ع) برای خدمت به زائران در این شهرستان ایجادشده است گفت: با همکاری شهرداری قم و میانه این آمادگی وجود دارد تا رواقی پیرامون حضرت معصومه(س) ساخته شود.

مهدی میرزایی با تاکید بر ضرورت تعامل شهرداری میانه با قم گفت: شهرداری میانه، نیازمند استفاده از مشاوره‌ها و خدمات مادی و معنوی شهرداری قم است تا تعاملات میان این دو شهر افزایش یابد.

شهرستان میانه یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است که در جنوب شرقی آن قرار دارد و حدود یک‌صد هزار تن جمعیت دارد. شهر میانه مرکز این شهرستان است.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.