به گزارش ایرنا، یونس عالی پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت اظهار داشت: طبق تاکیدهای استاندار قم باید از ظرفیت قشرهای مختلف مردم از جمله هنرمندان، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان و سایر افراد در برگزاری این جشن ها استفاده شود تا شور و سرور در همه جای استان گسترده شود.
وی افزود: دهه کرامت یک برنامه ملی و مذهبی است و در همین راستا مسئولان و خدمتگزاران نیز باید با ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در این جشن ها فعال باشند.
عالی پور با تاکید بر اجرای باشکوه برنامه های جشن های دهه کرامت در قم افزود: در ایام نیمه شعبان بیش از چهار و نیم میلیون تن به استان قم سفر کردند که باید زمینه حضور زائران در دهه کرامت را نیز فراهم سازیم.
معاون استاندار قم گفت: محور برنامه های اعیاد دهه کرامت، توجه به مسائل محتوایی و فرهنگی است؛ از این رو باید تمام دستگاه های مربوطه در استان تعامل و همکاری های لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: باید همسو با شهرداری قم که اقدام به اطلاع رسانی برنامه های اعیاد دهه کرامت و فضاسازی و آذین بندی شهر قم می کند باید دستگاه های دیگر نیز اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.
وی با تاکید بر این که مشکل کمبود پارکینگ همچنان در استان قم احساس می شود گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی لازم داشته باشیم تا در روزهای پر رفت و آمد شاهد کمبود پارکینگ نباشیم.
عالی پور اضافه کرد: کمیته های یازدهگانه ستاد تسهیلات زائران نیز باید فعال شوند و جلسه های رسیدگی به نیازهای مردمی و ساماندهی به جشن های دهه کرامت را با دقت بیشتری انجام دهند.
دهه کرامت از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز می شود و تا سوم مردادماه همزمان با میلاد امام رضا(ع) ادامه می یابد.
8138 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.