استاندار قم گفت: ایجاد پروژه‌های گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد از این رو طرح های نیمه‌کاره گردشگری باید با شتاب بیشتری پیگیری شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در منطقه گردشگری دشت بهشت در بخش خلجستان عنوان کرد: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری قم در اولویت است؛ پروژه‌های گردشگری نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال دارد از این رو طرح های نیمه کاره گردشگری باید با شتاب بیشتری پیگیری شود.
وی اظهار کرد: برخی از پروژه‎‌های گردشگری و زیارتی مدتهاست که نیمه کاره مانده و تکمیل نشده است، این پروژه ها را باید در اولویت قرار داد و آنها را تا پایان سال جاری عملیاتی کرد.
سرمست عنوان کرد: صنعت گردشگری و گردشگری زیارتی و بوم گردی می تواند اقتصاد را متحول کرده و در تولید و اشتغال سهم مهمی ایفاء کند.
وی گفت: تصمیمات مسئولان در توسعه زیرساختهای گردشگری دارای اهمیت زیادی در رونق اقتصادی است. اگر مشکلات تولید و سرمایه گذاری رفع شود، بسیاری از سرمایه گذاران حاضر به فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی هستند.   وی اظهار کرد: مدیران باید فرصت های سرمایه گذاری را به علاقه مندان معرفی کرده و موانع را به خوبی رفع کنند. در قم فرصت های ارزشمندی در کاشت گیاهان دارویی و توسعه گلخانه ها و پرورش ماهی وجود دارد که می تواند مشکلات اشتغال را تا حد زیادی به ویژه در مناطق روستایی حل کند.
وی گفت: گردشگری زیارتی یکی از محورهای مهم در توسعه استان قم است و با توجه به اینکه خراسان رضوی تجربیات ارزنده ای در گردشگری زیارتی و ایجاد مجتمع های اقامتی و گردشگری دارد باید از این تجربیات با ارزش استفاده کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.