مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم در خصوص عدم حضور در همایش بزرگ کارگران قم، گفت: به دلیل مسمومیت غذایی در زمان برگزاری همایش، در خدمت پزشک و زیر سُرُم بودم.

مصطفی کاویانی‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتقادات مطرح شده در خصوص عدم حضورش در همایش بزرگ کارگران گچ کار ساختمان در قم، گفت: دچار مسمویت شده بودم و در همان زمان برگزاری همایش کارگری، خدمت پزشک و زیر سُرُم بودم و متأسفانه نتوانستم خدمت کارگران عزیز باشم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم در پاسخ به این انتقاد که چرا حداقل یکی از معاونان خود را به این همایش نفرستاده بود، گفت: تا لحظه آخر قرار بود شخصا در این جلسه شرکت کنم و خداقوتی به کارگران قم داشته باشم، اما به یکباره دچار وضعیت نامساعد جسمی شده و متأسفانه توفیق حضور در این جلسه از من سلب شد.

کاویانی با بیان اینکه تشکلات کارفرمایی و تشکلات کارگری دو بال پیشرفت و توسعه اشتغال هستند و باید به هر دو آنها توجه کرد، گفت: بعنوان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، نه تنها نسبت به دعوت و برنامه‌های جامعه کارگری قم بی‌تفاوت نیستم، بلکه این عزیزان در اولویت توجه بنده و مجموعه اداره کل هستند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قم، خاطرنشان کرد: همیشه سعی ما بر این بوده که در برنامه های مهم جامعه کارگری قم شرکت و مشارکت داشته باشیم و حتی در برنامه هایی مثل هفته کارگر، هفته تعاون، دهه فجر و ...، تمام امور را به خود جامعه کارگری محول می کنیم و خودمان بعنوان مهمان و مدعو ایشان در جلسات حضور پیدا می کنیم تا کارگران بدانند صاحب خانه هستند و ما مهمان شان هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.