عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به ترور شهید خرسند امام جمعه کازرون به دست گروه انحرافی احمدالحسن، گفت: شبیه این کارها را گروه فرقان در سال‌های اول انقلاب داشتند اما ترور و ریختن خون شهدا توسط دشمنان، باعث جذب بیشتر مردم به اسلام می‌شود.

آیت الله احمد بهشتی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید خرسند امام جمعه فقید کازرون که در قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این که ترور در اسلام مذموم است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ۴۰ ساله خود، با ترور سر و کار زیادی داشته و آن چه مهم است این است که بدانیم هر تروری از جمله ترور امام جمعه فقید کازرون، بر اقتدار جمهوری اسلامی می‌افزاید.

وی افزود: آن‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند با این ترورها، ملت ما را نسبت به آرمان‌های انقلاب و اسلام که یکی از آن‌ها فرهنگ مقاومت باشد، سست کرده و از میدان خارج کنند، اشتباه می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: هر قطره خون شهید راه اسلام که به زمین ریخته می‌شود، باعث می‌شود صدها هزار نفر به اسلام و انقلاب جذب شوند؛ چراکه این خون‌ها کار خود را می‌کند و می‌جوشد و به اسلام رونق می‌دهد؛ اصلا اسلام شجره خون است و نهالی که با خون پرورش یافته، بر اقتدار آن می‌افزاید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در سال‌های اخیر خشونت علیه روحانیت بیشتر شده است؟ گفت: این خشونت‌ها زاییده انحرافات فکری و افراط و تفریط هاست؛ این‌هایی که افراطی هستند و نمونه‌اش داعش در بین اهل سنت و گروه انحرافی احمدالحسن در بین اهل تشیع، به خاطر جلوه‌های افراطی و به خاطر این است که مغزشان را شستشو می‌دهند لذا فکر می‌کنند کارهایشان همان راه صحیح اسلام است.

آیت الله بهشتی با اشاره به ترور شهید خرسند امام جمعه کازرون به دست گروه انحرافی احمدالحسن، گفت: شبیه این کارها را گروه فرقان در سال‌های اول انقلاب داشتند و در یک مورد شهید مطهری را ترور کردند؛ البته باید پرسید چه نتیجه‌ای گرفتند؟ قطعا هیچ. اما از آن طرف بر اقتدار اسلام و انقلاب ما افزوده شد؛ در بحث ترور شهید خرسند هم قطعا اندیشه‌های اسلام بیش از پیش ترویج می‌شود؛ متأسفانه برخی با ایده‌های غلط، نیروهای افراطی تربیت می‌کنند اما باید بدانیم افراط به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.