به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی درخطبه های نماز جمعه قم افزود:مردم پیشتاز قم با همه توان برای انجام عمل صالح سیاسی و واجب عینی، حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را به ثبت می رسانند و به بدخواهان اسلام و انقلاب و کسانی که علیه این شهر توطئه می کنند، این پیام را می دهند که قم سرزنده و با نشاط در صف اول دفاع از نظام اسلامی و رهبری ایستاده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع عظام تقلید و همه مؤمنان و دلسوزان، از مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) برای حفظ عفاف و حجاب و پاسداری از حرمت این خطه مقدس مطالبه جدی دارند.
وی افزود: این شهر مقدس حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خاستگاه انقلاب اسلامی است و همین عامل باعث شده دشمنان چشم طمع به این خطه مقدس داشته باشند.
آیت الله سعیدی در ادامه اظهار داشت: امروز مردم مؤمن و انقلابی قم مصمم هستند تا با همکاری مسئولان و از مجاری قانونی و با حفظ وحدت وانسجام و بدون وابستگی به هیچ جبهه و جریان، ندای «لبیک یا خامنه ای» را سر دهند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات رهبرمعظم انقلاب و علما باید بر اساس عقل و تدبیر و رعایت اولویت ها و توجه به وظایف دستگاهها و نهادهای تأثیرگذار باشد، گفت: زن شاخص مهمی برای سلامت یا انحطاط جامعه است، از این رو دشمنان برای بهم ریختن وضعیت جامعه، زنان و دختران را هدف جدی خود قرار داده اند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه دشمنان پس از شکست در عرصه نظامی، به دنبال ترویج فکر و فرهنگ منحرف خود در میان زنان و دختران کشورمان هستند، تصریح کرد: به ابتذال کشیدن زنان، آسیب های جدی برای جامعه به دنبال داشته و کیان نظام اسلامی را با مخاطره های جدی مواجه می کند.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه دختران و زنان قمی و مسافران و زائران باید عفاف و حجاب خود را بیش از دیگر جاها رعایت کنند، اظهار داشت: مردم این خطه باید با امر به معروف و نهی از منکر، زائران و مسافران را به رعایت حجاب و عفاف توصیه کنند و هرچه جامعه رنگ فاطمی به خود بگیرد، توطئه و دسیسه های دشمنان با شکست مواجه می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همانگونه که آمریکا در مسأله برجام نقض عهد کرده است، به عهد و پیمان اروپایی ها و التزام آنها به برجام نیز اطمینانی وجود ندارد، اظهار داشت: اروپایی ها آنقدر سنگ اندازی می کنند تا ایران اسلامی از منافع این پیمان بین المللی هیچ سودی نداشته باشد، بنابراین نباید معطل آنها بمانیم.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه جمهوری اسلامی در 40 سالگی انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت و توسعه علمی در عرصه فناوری هسته ای معطل برجام نخواهد ماند، افزود: انقلاب امروز در مسیر احیای اسلام ناب محمدی(ص) و توسعه و آبادانی، با عزت و صلابت در حال حرکت و پیشرفت است.
وی با اشاره به بهره برداری از طرح ها و پروژه های متعدد عمرانی در سراسر کشور در دهه فجرخاطرنشان کرد: کشورمان با وجود همه محدودیتها و تهدیدها و تحریم ها در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و مسئولان باید با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های داخلی ، کاری کنند که دشمنان آرزوی به زمین زدن ایران اسلامی را به گور ببرند.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.