به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی عصر دوشنبه در درس تفسیر خود در مدرسه حجتیه قم افزود: محاصره مسلمانان توسط مشرکان و منافقان مثل همین محاصره ترامپ است؛ برنامه تحریم برنامه منافقین است که از 1400 سال پیش انجام شده بود.
این مرجع تقلید، یکی از نشانه های منافقین را ناراحتی از پیروزی مسلمانان و خوشحالی آنها از شکست مسلمین دانست و اظهار داشت: برخی از رسانه های خارجی نیز مانند منافقین، اخبار پیروزی ها و توفیق های ایران مانند موفقیت در مهار و ساماندهی سیل را پوشش نمی دهند ولی اخبار ویرانی سیل را به سرعت منتشر می کردند.
آیت الله سبحانی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی به تمام معنا قدرت مند شد، همه رسانه هایی که علیه او سخن می گویند عزا می گیرند ولی اگر گوشه ای زلزله و ناراحتی ایجاد شد همه آنها خوشحال می شوند که این نشان می دهد که نباید دهن بین بوده و به حرف آنها اعتنا کنیم بلکه خود ما باید نشسته و حوادث را تجزیه و تحلیل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اشکال ها در نظام اسلامی وجود دارد ولی این مشکل ها را خودمان باید حل کنیم و نباید اجازه دهیم که دشمنان در این زمینه ورود کنند.
آیت الله سبحانی در ادامه با انتقاد از احتکار و جمع آوری مال حرام، گفت: اگر در دنیا به دنبال احتکار باشیم همین احتکار و جمع آوری سودها و اموال حرام، باعث می شود که در آخرت با همان پول و کالا عذاب شویم.
وی با اشاره به روایتی گفت: بخشی از معاد، تجسم اعمال است ولی همه معاد شامل تجسم اعمال نیست؛ اعمال انسان در دوزخ بر انسان متجلی می شوند و پس از عذاب به او اطلاع می دهند که این آتش همان سکه هایی بود که در دنیا جمع آوری کرده بودید.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.