بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعه تغییر اتوبوسی مدیران استان در سال 98 افزود: بنده به تحول اعتقاد دارم ولی معیار انتخاب مدیران استان شایسته سالاری و کارنامه عملکردی مدیران است.
وی با تاکید بر اینکه تحول در مدیران دستگاه های اجرایی استان، بر اساس برنامه و کارنامه مدیر انجام می شود، اظهار داشت: مدیری که دارای کارنامه و عملکرد موفقی در استان باشد به طور قطع حفظ می شود و مدیری که به لحاظ عملکردی ناموفق بوده و نارضایتی پیرامون او وجود دارد، تغییر می کند.
استاندار قم تاکید کرد: برنامه ها و میزان تحقق اولویت های هر دستگاه ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و تا زمانی که مدیری در راستای تحقق برنامه های و اولیت های سازمان خود، به درستی در حال انجام وظیفه است، مدیریت وی در استان ادامه خواهد داشت.
سرمست اظهار داشت: مدیر ناتوان در اجرای برنامه ها و اولویت های سازمانی باید تکلیفش مشخص شود و بنده چنین مدیری را در مجموعه مدیرتی استانی نمی توانم حفظ کنم.
وی در پاسخ به انتقادی پیرامونی نحوه برگزاری جلسات شورای اداری استان گفت: اعتقاد دارم که شورای اداری استان باید کاربردی و نتیجه گرا باشد و روند فعلی آن که خلاصه شدن به دادن تنها چند تذکر و مصوبات تشریفاتی است، باید تغییر کند.
استاندار قم تاکید کرد: مدیران استان باید با برنامه در جلسات شورای اداری حضور یابند و به طور مستمر گزارش کار دهند و درصد پیشرفت برنامه های خود را اعلام کنند ضمن اینکه باید درصد تحقق مصوبات این شورا ارزیابی و اولویت ها به طور کامل مشخص شود.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.