به گزارش ایرنا، ایرج حیدری روز شنبه در نشست شورای اداری استان هرمزگان افزود: در استانداری هرمزگان نیز از روز سه شنبه هفته جاری میز خدمت حضوری شروع به فعالیت می کند.
وی بیان داشت: تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه های دولتی، ایجاد نظام اداری و پاسخگویی سریع به مردم از جمله مزایای میز خدمت است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: دستگاه های اداری مکلف هستند تنها از طریق میز خدمت ارباب رجوع را پذیرش کنند و به درخواست های آنان پاسخ دهند.
حیدری هم چنین به حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی دارای 14 بند زیر مجموعه است که از امروز پنجم خرداد ماه به تمامی دستگاه های اداری هرمزگان ابلاغ می شود.
وی گفت: توسعه پایدار اقتصاد روستایی، اقتصاد مقاومتی، فعال کردن واحدهای راکد، حمایت از سرمایه گذاری داخلی، تنظیم بازار، بررسی منطقه های ویژه اقتصادی و فعال سازی بازارچه های مرزی از جمله بندهای این مصوبه است.
این مسئول هم چنین ادامه داد: از هفته آینده طرح اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی استان برای افزایش رضایت مندی مردم عملیاتی می شود.
حیدری گفت: با اجرای این طرح، مردم در هنگام مراجعه به دستگاه های اجرایی برای دریافت خدمات نیازی به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه ندارند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.