فرماندار تکاب گفت: مسئولان و روسای ادارات با پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ای گام های اساسی برای توسعه تکاب بردارند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جلسه شورای اداری شهرستان تکاب به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد، ایرج ثقفی در این جلسه با اشاره به لزوم افزایش سطح تعامل و هماهنگی دستگاه های اجرایی در مسیر رفع محرومیت از شهرستان گفت: مسئولان و روسای ادارات با پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ای با تمرکز بر وظایف ذاتی خویش،گام های اساسی برای توسعه تکاب بردارند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع محرومیت در شهرستان گفت: سال گذشته بیش از ۳۵ کیلومتر از راه های روستایی تکاب آسفالت شده است.

ثقفی افزود: تلاش می کنیم توسعه روستاها و آسفالت ریزی محورهای روستایی در سال آینده نیز با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی بیان کرد: پیگیری های لازم با تلاش نماینده مجلس و مساعدت استاندار آذربایجان غربی برای بهره مندی شهرستان تکاب از آب سد ساروی برای توسعه آبیاری تحت فشار و افزایش تولیدات کشاورزی در منطقه انجام شده است.

فرماندار تکاب ادامه داد: ادارات کل و دستگاه های اجرایی استان در تخصیص اعتبارات و حل مشکلات و توسعه شهرستان تکاب توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام عیسی برادری،امام جمعه شهرستان تکاب نیز گفت: مسئولیت ها و جایگاه های مدیریتی امانت های الهی هستند و مسئولات باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنند.

وی افزود: ادارات با بهره مندی از فرصت کوتاه خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان بکار گیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.