به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت روز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: با وجود آنکه سیستم بانکی آئین نامه اجرایی را با تاخیر دریافت و دیرتر از ستاد تسهیلات اقدام به بررسی پرونده متقاضیان کرد، اما چنین عملکردی طی سه ماه قابل تقدیر است.
وی یادآورشد: سهم استان زنجان از تسهیلات و نوسازی و بازسازی صنایع به 2 هزار و 700 میلیارد ریال می رسد و امید می رود در این زمینه هم بتوان عملکرد خوبی را به ثبت رساند.
نیک سرشت اظهار کرد: امید می رود با پیگیری مسئولان بتوان تا پایان سال، هدفگذاری پرداخت چهار هزار میلیارد ریالی طرح رونق را در این استان محقق کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استان زنجان گفت: در این استان و در راستای برنامه های اقتصادی مقاومتی به دنبال کاهش فرآیندهای اداری و بروکراسی هستیم که از جمله این اقدامات می توان به طراحی پنجره واحد سرمایه گذاری اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: دستگاه های دولتی مکلف هستند تا پایان دی، تمام اطلاعات فرآیندهای اداری خود را به مرکز خدمات سرمایه گذاری تحویل دهند.
نیک سرشت تاکید کرد: حداکثر زمان پاسخگویی به تمام استعلام ها و مجوزهای باید به 39 روز کاهش یابد؛ مرکز خدمات سرمایه گذاری هم مکلف است که از هر سه ماه گزارش عملکرد را به ستاد اقتصاد مقاومتی تحول دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استان زنجان گفت: طراحی سامانه آماری و اقتصادی استان هم طراحی شده است و تمام دستگاه ها باید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار این سامانه قرار دهند.
وی تصریح کرد: هر نوع آمار و اطلاعاتی که در این سامانه ثبت و ارائه شود، مبنای کار قرار می گیرد و مسئولیت آن بر عهده خود دستگاه های اجرایی است.
پیش از طراحی پنجره واحد سرمایه گذاری استان که در آخرین شورای اداری رونمایی و تشریح شد، مجموع زمان صدور استعلام ها و مجوزها به یک سال هم می رسید.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.