به گزارش ایرنا ، فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد استان افزود: هر یک از این گروه های مردمی عاشق خدمت و کار از انگیزه قوی و فعال برخوردار هستند که برای ما یک نعمت محسوب می شود.
وی ضمن ابراز از وجود سازمان های مردم نهاد فعال در هرمزگان بیان داشت: بسیار خرسندیم که با کمک و پشتوانه گروه های مردمی بتوانیم دوره خدمتی خوب در همه ابعاد با بهره برداری بالا دنبال کنیم و دست یاری به سوی آن ها دراز کنیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: از همه مدیران دستگاه های دولتی و اعضای شورای اداری استان خواهانیم که هماهنگی لازم بین دستگاه های اداری ، استانداری و دستگاه های مردم نهاد برقرار شود.
همتی خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد در صورت حمایت بهتر از دستگاه های دولتی می توانند کارها را سامان بخشند چرا که این نهادها ، دغدغه دستگاه های دولتی در زمینه هزینه و مشغله کاری را ندارند.
وی یاد آورشد: سمن ها یک تجربه موفق بشری هستند که باید پیوند و ارتباط آن ها را با دستگاه های اجرایی تقویت کرد.
استاندار هرمزگان ابراز امیدواری کرد که امروز یک مجموعه غیر دولتی قوی ، فعال ، فکور و اندیشمند با هدف و مسئولیت اجتماعی را کنار خود داریم که می توان کارها را سرعت بخشید.
وی همچنین قول مساعد برای راه اندازی مکانی ثابت برای فعالیت سمن ها را داد و گفت: مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان این موضوع را پیگیری کنند که مجوز راه اندازی این مکان از دستگاه ها دولتی گرفته شود و یا مکانی اجاره در اختیار این سمن ها قرار گیرد.
225 تشکل مردم نهاد در گروه های مختلف در استان هرمزگان فعال است.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.