به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی قم در این آیین گفت: در نوروز امسال علاوه بر 490 گشت خودرویی در سطح معابر شهری و برون شهری، 27 پایگاه ثابت و هشت پایگاه سیار نیز برقرار خواهد بود و تمامی نیروها و گشت ها توسط 2 فروند بالگرد پشتیبانی هوایی می شوند.
سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به این که این طرح تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت، افزود: سال گذشته 3 میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو به قم آمد و شد داشت، همچنین حدود 8 میلیون و 500 هزار تن به شهر مقدس قم سفر کردند که پیش بینی می کنیم امسال با افزایش بیشتر مسافران مواجه باشیم.
وی با اشاره به حضور 43 میلیون نفری زائران و مسافران و نیز آمد و شد 160 میلیون دستگاه خودرو طی 11 ماهه گذشته به قم، از زحمات تمامی دستگاه ها اعم از هلال احمر، راهداری، اورژانس، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری، آتش نشانی و امداد خودرو قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی استان قم، هدف از اجرای رزمایش ترافیکی را برقراری آسایش و آرامش مردم و میهمانان نوروزی، تامین امنیت آمد و شد خودروها در محورهای درون و برون شهری، امداد رسانی فوری به آسیب دیدگان و استفاده و هم پوشانی دستگاه های استان از یکدیگر برشمرد.
آقاخانی با بیان این که هیچ دغدغه ای در بحث جاده ها وجود ندارد، ابرازامیدواری کرد: با حضور، انسجام، وحدت و همدلی مردم و مسئولان در استان، مسافران و زائران نوروزی خاطره خوشی از سفر به شهر مقدس قم را تجربه کنند.

** استقبال از نوروز 98 با وحدت عمل دستگاه های مختلف
معان سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم نیز در این آیین، از وحدت عمل دستگاه های انتظامی، امدادی و خدماتی در استقبال از نوروز 98 خبر داد.
سید محمدرضا هاشمی ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی قم و دستگاه های راهداری، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی، بر خدمت رسانی و استقبال از مسافران نوروزی شهر مقدس قم تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: در امنیت و آرامش کامل همانند سال گذشته با انسجام، وحدت عمل، صمیمت و همدلی دستگاه های استان شاهد حضور مسافران و زائران نوروزی به شهر کریمه اهل بیت(س) باشیم.
وی با بیان این که امسال تعطیلات نوروز نسبت به سال گذشته بیشتر است، تصریح کرد: قم در محور مواصلاتی 17 استان کشور بوده بنابراین در راستای آسوده خاطر بودن مسافران و زائران باید با دقت کامل و انسجام بیشتر تلاش کرد.
هاشمی با بیان این که پلیس در سرما و گرما همواره در خدمت مردم است، اظهارکرد: خیلی از افراد در آغاز سال نو و ایام نوروز در کنار خانواده های خود هستند اما دوستان ما در نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در حال خدمت رسانی بوده که خدمات آنها با معیار مادی قابل جبران نیست.
وی گفت: در ایام نوروز 98 همه دستگاه ها در سطوح انتظامی، نظامی، اطلاعاتی و امدادی به نحو شایسته ای به مردم خدمت رسانی خواهند کرد تا ان شاءالله امسال نیز همانند سنوات گذشته شاهد ارائه خدمات و امنیت قابل قبول باشیم.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.