به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم افزود: جامعه جوان قم نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و این فرصت ارزشمندی است که باید در عرصه های مختلف به خوبی مورد استفاده قرار بگیرد.
وی بر ضرورت استفاده از فضاهای دولتی بلااستفاده در بخش ها و روستاهای قم به عنوان اماکن فرهنگی و ورزشی تأکید کرد و گفت: دولت همواره اهمیت بسیاری برای تشکل های مردم نهاد قائل بوده و اعتباراتی را برای اشتغالزایی برای سمن ها و همچنین ایجاد «خانه جوان» در کشور اختصاص داده است.
سرپرست استانداری قم با بیان اینکه نیمی از طلاق ها در پنج سال نخست زندگی رخ می دهد، خاطرنشان کرد: در آموزش های قبل و بعد از ازدواج به جوانان، نباید از ظرفیت خانواده ها نیز غفلت کرده و آموزش ها فقط برای جوانان منحصر شود.
وی از دو برابر شدن اعتبار 900 میلیون تومانی استان قم برای کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: باید از این اعتبارات اختصاص یافته در جهت کاهش آمار طلاق و حل معضلات دیگری از جمله کودکان کار به خوبی استفاده کنیم.
هاشمی در پایان با بیان اینکه نگاه ها به قم در تخصیص اعتبارات و امکانات باید فراتر از یک استان باشد، تصریح کرد: قم با توجه به حضور بیش از 200 هزار تبعه خارجی از 126 کشور جهان و تردد سالانه 24 میلیون زائر ایرانی و خارجی، جایگاهی ملی و بین المللی دارد.
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با حضور سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری ، فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.