عباس فراهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جاده جنت آباد محوری روستایی است و اهالی سه روستا از جمله روستاهای حسین آباد میش مست و جنت آباد از این مسیر استفاده می کنند.
وی اضافه کرد: تعریض و روکش آسفالت این محور از وظایف 2 اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد که قول های مساعدی برای تامین اعتبار در راستای بهبود مسیر، آسفالت و روشنایی این محور داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: این محور تا روستای حسین آباد میش مست به طول 13 کیلومتر می باشد، که در سال های گذشته با هدف بهره مندی راه آهن و کاهش حوادث جاده ای تعریض و روشنایی آن نیز انجام شده است.
فراهانی با بیان این که 2 کیلومتر از این مسیر، محور اختصاصی ایستگاه راه آهن محمدیه است، اضافه کرد: این مسیر برای بهره برداری و دسترسی مسافرانی است که از حمل و نقل ریلی استفاده می کنند و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز محدوده مورد نظر، از وضعیت خوبی برخوردار شود.
وی با اشاره به این که مسیر 2 کیلومتری به سمت ایستگاه راه آهن محمدیه نیاز به تعریض دارد، گفت: اگر طول این مسیر تملک شود، علاوه بر تعریض، امکان روشنایی آن فراهم می شود که در حال پیگیری تامین اعتبار آن هستیم.
معاون اداره کل راه و شهرسازی قم افزود: در صورتی که تامین اعتبار لازم انجام شود، با توجه به شرح وظایف هر یک از اداره های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، این طرح اجرایی خواهد شد.
/2085/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.