به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه دردیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: با توجه به جایگاه سازمان تبلیغات، بی حاشیه بودن آن موجب موفقیت و تاثیرگذاری بیشتر فعالیت هایش می شود.
وی بیان کرد: ما هم در امر تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ‌تلاش می کنیم، عنوان انجام کار جناحی بر ما قرار ندهند، چرا که اینجا حرم مطهر اهل بیت(ع) است و تمام مذاهب اسلامی و حتی غیر مسلمانان هم در آن حضور پیدا می کنند.
وی ادامه داد: البته بدون خط و نگاه سیاسی نیستیم و در زمان های خاص همچون انتخابات رای خود را داریم اما در اجرای کارهای مدیریتی بدون نگاه جناحی عمل می کنیم و معتقد هستیم باید از همه نظرات و افکار مختلف استفاده کرد.
آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت مجالس امام‌ حسین(ع) ‌و لزوم حفظ سبک های سنتی تبلیغ، گفت: باید سبک سنتی که همان استفاده از محراب و منبر به عنوان هویت فعالیت های تبلیغی است در کنار سبک های نوین همچون تبلیغ در فضای مجازی استفاده نمود.
وی همچنین گفت: قم به برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حوزه های علمیه، گنجینه ای غنی از مبلغان برجسته معارف اسلامی را در خود جای داده است که باید از این ظرفیت و سرمایه عظیم به نحو احسن استفاده کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جریان سفر به قم با شماری از مراجع تقلید و تولیت آستان حضرت معصومه(س) دیدار و گفت و گو می کند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.