به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد داداش زاده در مراسم معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلماس افزود: 180 خانه روستایی و 170 موسسه قرآنی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در این استان فعالیت می کند.
وی با اعلام اینکه بیش از چهار هزار مداح در آذربایجان غربی فعال هستند، افزود: از این تعداد 2 هزار و 720 نفر در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند و طبق همین آمار این استان رتبه سوم کشوری در بخش تعداد ثبت نامی ها را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه ترویج فرهنگ دینی در جامعه توسط مبلغان دینی از مهمترین اهداف این نهاد است، ادامه داد: تاکنون 900 روحانی از آذربایجان غربی نیز در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه نقش و جایگاه تبلیغات در حوزه دین نباید مورد غفلت قرار گیرد، گفت: مهمترین رسالت نبی مکرم اسلام (ص) رساندن پیام خداوند به آحاد جامعه بود پس باید به اهمیت و جایگاه تبلیغ در قرآن پی برد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت الاسلام میلاد اسماعیلی به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام مصطفی محمدلو، رییس پیشین این اداره تجلیل به عمل آمد.
3214/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.