علیرضا کبیری سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: پایگاه اهدای خون قم با ظرفیت 20 تخت از ساعت هشت صبح الی 17 آماده دریافت نذر خون عزاداران حسینی می باشد.
وی ادامه داد: امسال سومین سال است که طرح اهدای نذر خون با شعار «نذر خون، تصمیم آگاهانه، اهدای خون مسئولانه» در استان قم همزمان با سراسر کشور اجرایی می شود تا علاقه مندان در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
وی گفت: همشهریان و عزاداران حسینی، اهدای خون خود را تنها به این 2 روز اختصاص ندهند بلکه از روز عاشورا تا اربعین می توانند در این طرح شریک باشند.
کبیری گفت: این اداره کل برنامه ریزی های مناسبی برای مدیریت زمان انتظار اهداکنندگان و جلوگیری از ازدحام آنان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی انجام داده است تا با سرعت بخشی به دریافت اهدای خون از اهداکنندگان قدردانی کند ضمن این که اهداکنندگان برای دریافت زمان نوبت برای اهدای خون می توانند به سامانه www.IBTO.ir مراجعه کنند.
وی با تاکید بر این که نیاز به خون همیشگی است گفت: به علت نیاز بیماران تلاسمی و سایر بیماران نیازمند به خون از جمله هموفیلی، سرطانی، عمل های جراحی و سایر موارد در استان قم و نیاز شبکه خون رسانی کشور عزاداران حسینی می توانند با در دست داشتن کارت ملی به مرکز اهدای خون مراجعه کرده و در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه شرکت کنند.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.