به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم روز پنجشنبه اعلام کرد که سید موسی حسینی کاشانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان اضافه کرد: در جلسه های هیات اندیشه ورز نیز به موضوع تبلیغات محیطی که بحث مهمی می باشد، توجه شده است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به تبلیغات محیطی اظهار کرد: بر اساس قانون، هر تبلیغاتی باید از طریق کانون های آگهی تبلیغاتی انجام شود.
حسینی کاشانی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی از موضوع های مطرح شده در این جلسه می باشد.
وی با بیان این که موضوع کلی «بحث آسیب های اجتماعی» را در جلسه های شورای فرهنگ عمومی استان دنبال می کنیم، افزود: بر اساس یک برنامه مشخص در این زمینه حرکت می کنیم و تاکنون با کمک اعضا، چند موضوع را مشخص کرده ایم که یکی از این موضوع ها، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: موضوع دیگر استفاده از ظرفیت های رسانه در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
حسینی کاشانی گفت: موضوع سوم که از موضوع های هشت گانه ای است که پیگیری می کنیم، بحث استفاده از ظرفیت های تبلیغات محیطی برای کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.
وی همچنین با اشاره به تاکیدات آیت الله سعیدی امام جمعه قم، مبنی بر این که مصوبات جلسات شورای فرهنگی عمومی پیگیری و اجرایی شود، گفت: با تعاملی که با دستگاه ها انجام شده است، تاکنون یک رابط از سوی ١١ دستگاه استان به این شورا معرفی شده است تا از طریق این رابطان پیگیر مصوبات و اجرایی شدن آنان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که جلسه های هیات اندیشه ورز استان به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: جلسه های این هیات تا آخر سال جاری مشخص شده است که دو هفته پیش از برگزاری جلسه اصلی شورا، جلسات آن برگزار می شود.
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمن و استکبار جهانی گفت: مکتب امام حسین(ع) همیشه یار و یاور نظام و انقلاب اسلامی ما بوده است، به ویژه نقش بارزی که روحانیت و خطبا و همچنین مداحان در این مساله داشته اند.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.