به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد ظاهر قارداش پور در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با گرامیداشت روز جهانی مساجد افزود: زیبایی و زینت مساجد به تزیینات ظاهری آن همچون فرش های زیبا ، چراغ های بزرگ ، پرده های رنگی و یا در و دیوار کاشی کاری شده نیست، زمانی مساجد زیبا هستند که حضور مومنان از جمله نمازگزاران با برپایی نماز جماعات در این مکان عبادی به شکل چشمگیری دیده شود.
وی گفت: مساجد خانه های خدا بر روی زمین و بهترین محل عبودیت و بندگی برای خداوند برای بشر روی زمین است و خلوت بودن این اماکن شایسته مردم مسلمان و همیشه در صحنه کشور و نظام مقدس اسلامی ایران نیست.
خطیب جمعه خلخال همچنین با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی ایران اظهار داشت: آزادگان مظهر ایستادگی ، صبر ، بردباری و وارثان شهدای گرانقدر نظام اسلامی هستند که با تحمل سال ها رنج دوری از وطن ، اسارت در دست دشمن و تحمل سخت ترین شکنجه ها اقتدار و سربلندی امروزی نظام را رقم زدند.
او فزود: ایران اسلامی امروزه به این شهامت ، شکیبایی و مجاهدت های آزادگان سرافراز میهن افتخار می کند و هرگز یاد این افتخار آفرینان هشت سال دفاع مقدس از ذهن و خاطره ها پاک نخواهد شد.
حجت الاسلام قادرداش پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 28 مرداد سالروز کودتای آمریکایی در ایران گفت: شاه خائن با حمایت اربابان آمریکایی و غربی خود دوباره زمام امور کشور را بدست گرفت که این کار آمریکا و کمک به کودتا به عنوان خیانتی بزرگ علیه مردم ایران در تاریخ ثبت شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.