به گزارش ایرنا ، امیر گرشاسبی روز چهارشنبه در جشن بیست و سومین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای رفاه افزود: پس از خرید شرکت کشت و صنعت مغان توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای کشور ، زمینه فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی تولیدی استان اردبیل در این مجتمع بزرگ تولیدات کشاورزی و دامی فراهم شد.
او اظهار داشت: شرکت رفاه برای تکمیل زنجیره اقتصادی با راه اندازی کارخانه های فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در جنوب استان بویژه خلخال از طریق خرید محصولات خام کشاورزی متنوع از کشاورزان و باغداران تلاش می کند.
گرشاسبی همچنین با اشاره به تولید محصولات ارگانیک کشاورزی در این منطقه بویژه گردو، گفت: با راه اندازی کارخانه های فرآوری محصولات کشاورزی در کنار ایجاد زمینه اشتغال برای بخشی از بیکاران منطقه ، زمینه لازم برای خرید تضمینی محصولات تولیدی کشاورزان و باغداران همچون گردو ، سیب ، حبوبات و سایر محصولات کشاورزی فاسد شدنی ویژه مناطق گرمسیری منطقه از جمله انجیر فراهم خواهد شد.
وی افزود: شرکت فروشگاه های زنجیراه ای رفاه راه اندازی چند واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در سایر شهرستان های استان را در دستور کار خود قرار داده است.
وی همچنین از راه اندازی بزرگترین فروشگاه زنجیره ای رفاه به مساحت 15 هزار مر مربع در اردبیل و 2 فروشگاه بزرگ به وسعت 2 هزار متر مربع در شهرستان های بیله سوار و خلخال خبرداد.
فرماندار خلخال نیز در این مراسم به همکاری با شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای ایجاد و راه اندازی صنایع بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی و باغی اعلام آمادگی کرد.
فریدون بابایی گفت: با توجه به تاکید استاندار اردبیل به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی اشتغال زا ، از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تحقق این امر بهره گیری می شود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.