به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار افزود: من حتی در زمانی که در استان اردبیل حضور ندارم به شکل مرتب اخبار این استان را شنیده و نشریه های محلی را مرور می کنم چون مواردی را که ما به مردم قول داده ایم و شاید به خاطر مشغله کاری و یا مواردی از این دست باوجود سپری شدن زمان مقرر عملی نشده است در این رسانه های محلی انعکاس می یابند و به ما مسوولان یادآوری می کنند.
وی وجود وحدت خوب میان مدیران و مسوولان این استان از نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل تا مدیران ادارات و ارگانهای گوناگون را یادآوری و اظهارداشت: با همکاری فعالان عرصه اطلاع رسانی پیشرفت های خوبی در ارتباط با قول هایی که به مردم این استان داده ایم حاصل شده و امیدواریم که با ادامه این روند شاهد وضعیت بهتری در بخش های مختلف در آینده نزدیک باشیم.
وی افزود: باتوجه به وجود قابلیت ها و ظرفیت های خدادادی در استان اردبیل در سه حوزه کشاورزی ، گردشگری و صنعت برنامه ها و اقدام های خوبی انجام شده اند و توسعه زیرساختهای لازم ازجمله راههای مناسب و افتتاح طرح راه آهن اردبیل به میانه به پیشرفت این استان در همه حوزه ها کمک موثر خواهد کرد.
وی با تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان اردبیل نیز گفت : شاهد تلاش های اصحاب رسانه باوجود بعضی کاستی ها و مشکلات در این عرصه هستیم و امیدواریم با همدلی و همکاری فعالان اطلاع رسانی روز به روز شاهد رفع این نارسایی ها باشیم.
وی قول داد که در آینده با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ها و اقدام های خوبی در زمینه کاستن از مشکلات صنفی و نیز معیشتی خبرنگاران استان اردبیل انجام شوند.
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.