فرماندار اردبیل گفت: ما در بین استان‌های کشور در توسعه و ترویج فرهنگ اهدای خون یک شرایط و موقعیت بی‌نظیر داریم و ضرورت دارد همچنان از لحاظ کمی و کیفی این جایگاه خودمان را ارتقا دهیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در گرامیداشت روز ملی اهدای خون و در بازدید از پایگاه انتقال خون اردبیل اظهار کرد: ما در اردبیل نمونه اعلای حس نوعدوستی و مشارکت در کارهای نیک و پسندیده را به عینه شاهد هستیم که بهترین نمود آن در اهدای خون به عنوان اهدای زندگی مشاهده می‌شود که در مناسبت‌های مختلف این شرایط فضای همدلی و همراهی واقعی را ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ما در شهرستان اردبیل با تامین اعتبار مورد نیاز سعی کردیم کاستی‌های پایگاه‌های انتقال خون را به نوعی جبران کنیم تا این مجموعه که در تامین سلامت مردم نقش‌آفرین است بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
فرماندار اردبیل از انتقال خون به عنوان یک نهاد خدمات رسان در قالب سه راس اهداکننده، مصرف کننده خون و نیروهای پرتلاس این مجموعه اشاره کرد و گفت: در حقیقت اهداکنندگان با نیت خیرخواهانه مهمترین سرمایه انتقال خون محسوب می‌شوند که ما در شهرستان اردبیل سال به سال وضعیت ایده‌الی را در اهدای خون سالم و پاک به بیماران نیازمند مشاهده می‌کنیم.
زنجانی تصریح کرد: در شهرستان اردبیل قرار است با مساعدت سازمان و منابع اعتباری استانی مرکز جامع اهدای خون احداث شود که قطعا راه‌اندازی این مجموعه در ارتقای کیفی فعالیت‌های این مجموعه موثر و راهگشا خواهد بود.
وی با قدردانی از مشارکت خوب مردم اردبیل به ویژه بانوان در اهدای خون بیان کرد: با کارهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی آحاد مردم به ویژه بانوان در اهدای خون پیشقدم هستند و سال به سال به تعداد نفراتی که در این زمینه ورود پیدا می‌کنند افزوده شده و یک شرایط مناسب‌تری را شاهد هستیم.
در این بازدید فرماندار اردبیل با همراهی معاون استاندار با اهدای شاخه گل از کارکنان و پرسنل پایگاه انتقال خون اردبیل و اهداکنندگان خون قدردانی کرده و بیش از 15 نفر از پرسنل فرمانداری نیز در این روز اقدام به اهدای خون کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.