اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آشیرما با حضور کشتی‌گیران 8 استان کشور در اردبیل آغاز شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جریان برگزاری این مسابقات در سالن کشتی مرحوم جابر عباس‌زاده اردبیل اظهار کرد: در این مسابقات 9 کشتی‌گیر در سه رده سنی با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها سه نفر به عنوان منتخب برگزیده شوند.
بهرام آقاخانی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات عازم رقابت‌های جهانی قرقیزستان خواهند شد که امیدواریم کشتی‌گیران استان اردبیل در این رشته به مانند سال‌ گذشته خوش بدرخشند.
وی افزود: استان اردبیل یکی از قطب‌های موفق و تاثیرگذار در کشتی گولشمک و آشیرما است که این رویدادها به همت دو هیئت کشتی و ورزش روستایی و عشایری برگزار شده تا منتخبین عازم مسابقات آسیایی و جهانی شوند.  
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما در شهریورماه با کمک فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در هیر میزبان مسابقات کشتی گولشمک به صورت کشوری خواهیم بود که سعی‌مان بر این است تا در این شهر با سابقه دیرینه در کشتی پهلوانی بتوانیم میزبانی شایسته باشیم.
آقاخانی بیان کرد: از چند سال پیش مسابقات کشتی پهلوانی هیر با نام گولشمک ثبت کشوری شده و قرار است همه ساله با حضور کشتی‌گیران سراسر کشور در این بخش رقابت‌های فشرده و نزدیکی را شاهد و ناظر باشیم.
وی همچنین از تلاش رئیس و مجموعه هیئت کشتی استان اردبیل در کسب موفقیت‌های اخیر رشته کشتی در رده‌های مختلف سنی قدردانی و تصریح کرد: کشتی به عنوان رشته اول استان اردبیل در کنار وزنه‌برداری مورد حمایت جدی ماست و امیدواریم در مسابقات آسیایی جاکارتا کشتی‌گیران این استان خوش بدرخشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.