به گزارش ایرنا ، علیرضا حسین‌نژاد روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن مددجویان استان اردبیل افزود: از این تعداد هزار و 614 خانوار مستاجر بوده و این نهاد 400 میلیون ریال هر ماه اجاره خانه به مالکان پرداخت می کند.
وی اظهار داشت: به علت فرسوده بودن مسکن بسیاری از مددجویان ممکن است در آینده آسیب های جدی به ساکنان آن وارد شود و خیرین برای تعمیر و بازسازی این خانه ها به این نهاد کمک کنند.
حسین ‌نژاد با اشاره به افزایش اجاره بها در سال های اخیر اضافه کرد: این امر مشکلات زیادی برای خانوارهای مددجوی فاقد مسکن و مستاجر ایجاد کرده و آنها نیازمند یاری و حمایت بیش از پیش خیرین هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه وجود مسکن و سرپناه مناسب موجب آرامش خاطر مددجویان می‌شود، ادامه داد: اگر نیاز مسکن خانوار تحت حمایت برطرف شود مسیر توانمندسازی و خوداتکایی آنها هموارتر خواهد شد.
حسین نژاد با بیان اینکه هزار و 120 خانوار تحت حمایت در سال گذشته از خدمات عمرانی کمیته امداد بهره‌ مند شدند گفت: در سال‌ جاری نیز تمهیدات لازم برای ساخت، خرید، تعمیر و مقاوم ‌سازی منازل مددجویان در نظر گرفته شده است.
وی از اجرای طرح 'رضوان' به منظور تامین مسکن مناسب برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: پارسال هزارو 120 خانوار تحت پوشش از خدمات عمرانی این نهاد در استان بهره مند شدند.
26 هزار خانوار در اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.
6016/6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.