به گزارش ایرنا، محمود صیدانلو روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل افزود: با اینکه این رشته طرفداران بی شماری بویژه در بین جوانان دارد اما آنگونه که باید به آن توجه نشده است.
وی با اشاره به اینکه رشته موتور سواری و اتومبیل رانی با چالش های فراونی در کشور مواجه است، بیان کرد: برخورد سلیقه ای مسئولان در کشور با این رشته ورزشی یکی از این چالش هاست.
او با اشاره به اینکه نگاه ها باید به این رشته ورزشی عوض شود، گفت: دیدگاه‌ های متفاوتی به این رشته در کشور وجود دارد، در بعضی از استان ها با همکاری مسئولان مربوطه ورزشکاران موتورهای خود را پلاک‌ گذاری کرده و در روزهای خاص هفته در مکان های مخصوص موتور سواری می کنند اما در برخی از استان های دیگر موتور ورزشکاران را از حیاط خانه‌ شان به پارکینگ منتقل می‌کنند.
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی با بیان اینکه پیست سرعت فقط در مجموعه ورزشی آزادی تهران وجود دارد، افزود: این زیرساخت ورزشی در هیچ یک از استان های کشور احداث نشده و در این زمینه ضعف وجود دارد.
به گفته وی ، توسعه پیست های سرعت موتورسواری و اتومبیل رانی در استان های مختلف کشور از اولویت های جدی این فدراسیون می باشد.
صیدانلو اظهار داشت: با هدف توسعه زیرساخت های ورزش موتورسواری و اتومبیل رانی و با حمایت های وزیر ورزش و جوانان، زمین هایی با مساحت بیش از 20 هکتار در هفت استان کشور به منظور احداث پیست اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار ورزشکار در کشور در این رشته فعالیت دارند، اضافه کرد: ارتقای مهارت رانندگی در سطح جامعه از مهم ترین اهداف این فدراسیون است.
در مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل عزیزه تراز با کسب 15 رای از مجموع 17 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.