محمود صیدانلو روز چهارشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه پیست های سرعت موتورسواری و اتومبیلرانی در استان های مختلف کشور از اولویت های جدی این فدراسیون به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه پیست سرعت فقط در مجموعه ورزشی آزادی تهران وجود دارد، اظهار کرد: این زیرساخت ورزشی در هیچ یک از استان های کشور احداث نشده است و در این زمینه ضعف وجود دارد.
وی اظهار کرد: با هدف توسعه زیرساخت های ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی و با حمایت های وزیر ورزش و جوانان، زمین هایی در پنج استان کشور به منظور احداث پیست اختصاص یافته است.
صیدانلو ادامه داد: با هدف واردات موتورسیکلت و برخی خودروها برای ورزشکاران و برگزاری رقابت های بین المللی برای این رشته نیز تفاهم نامه هایی با مناطق آزاد به امضا رسیده است.
وی افزود: اعزام ورزشکاران به مسابقات آسیایی و بین المللی در سال آینده نیز از مهمترین برنامه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بوده و هدف ما حضور ورزشکاران این رشته در عرصه های جهانی است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار ورزشکار در سطح کشور در این رشته فعالیت دارند، اضافه کرد: ارتقای مهارت رانندگی در سطح جامعه از مهمترین اهداف این فدراسیون است.
وی ادامه داد: در بخش کراس و کارتینگ پیست لازم در اکثر استان های کشور فعال است و در این زمینه مشکلی برای ورزشکاران و هیات های استانی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا در مجمع انتخاباتی هیات موتور سواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی ' فرشید حسینی ' با کسب 14 رای موافق از 14 رای اخذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی این استان انتخاب شد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.