استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط حاکم، ایجاد اشتغال در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است و این امر برای خانواده ها نشاط آفرین بوده و امید مردم به آینده مضاعف می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جلسه بررسی اشتغال پایدار روستایی که با حضور فرمانداران و نمایندگان دستگاه های اجرایی متولی بحث اشتغال برگزار شد اظهار کرد:مردم مستحق خدمت هستند و تاکید همه مسوولان جهت پیشگیری از مهاجرت بی رویه از روستاها به شهرها و احیای روستاهای خالی از سکنه باید در اعطای تسهیلات نهایت همکاری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بانک های عامل و دستگاه های متولی باید در حل مشکلات متقاضیان نهایت تلاش خود را بکار گیرند افزود:از میزان۲۰هزار شغل ۳هزار مورد برای سهم روستاها در نظر گرفته شده است.

بهنام جو فرصت بدست آمده را برای اشتغال روستایی بی‌سابقه بر شمرد و افزود: دولت نهایت تلاش خود را برای کاهش مشکلات اشتغال جوانان بکار بسته است و وظیفه همه دستگاه ها در کاهش بوروکراسی اداری و اعطای تسهیلات باید قابل لمس باشد.

استاندار اردبیل از بانک های عامل و دستگاه های اجرایی خواست مشکلات متقاضیان وام را احصا و برای حل این مشکلات شخصا اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.