رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از تدوین سند جامع نیروی انسانی در نوسازی و تجهیز مدارس خبر داد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهراله رخشانی مهر در نشست با کارکنان نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: اعتقاد راسخ به بدنه کارشناسی توانمند در سازمان داریم و به جد از این نیروها حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به پیگیری‌ها برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات در ردیف خیرین و تخریب و بازسازی خاطرنشان کرد: با کمک مجلس تلاش کردیم تا از کاهش اعتبارات نوسازی به نوعی جلوگیری کنیم چرا که اگر این کاهش اعتبارات اتفاق می‌افتاد ما در تکمیل و افتتاح پروژه‌های مختلف در مناسبت‌های سال 97 با مشکل روبرو می‌شدیم.
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور تخصیص 100 درصد اعتبارات را در حوزه های مختلف یادآور شد و گفت: ما حتی اجازه ندادیم تا اعتبارات تنها صرف پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شود بلکه تلاش کردیم از منابع مختلف احداث پروژه‌های جدید نیز در اولویت قرار گیرد.
رخشانی مهر به چند کار شاخص و استثنائی در نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: در سه استان کشور احداث مدرسه سبز آغاز شده به طوری که تلاش می‌کنیم تا در سیستان و بلوچستان، زنجان و تهران بعد ازز تکمیل مطالعات عملیات احداث این مدارس به سرانجام برسد تا براساس این الگو بتوانیم در سایر استان‌ها نیز مدارس سبز را احداث و راه‌اندازی کنیم.
وی در ادامه به صنعتی‌سازی واحدهای آموزشی و سرعت دادن به این بخش به ویژه مدارس یک تا سه کلاسه اشاره و تصریح کرد: در بحث حقوق و مزایای همکاران برآورد ما در سرجمع اعتبارات لحاظ شد و از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر پرداخت حق فنی برای کارکنان نوسازی هستیم که امیدواریم در پرداخت حقوق سال جدید مبلغی به عنوان حق فنی برای همه کارکنان نوسازی پرداخت شود.
رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: البته این مبلغ ناچیز 400 هزار تومانی با توجه به اینکه هر سال در احکام کارکنان اضافه خواهد شد می‌تواند تامین کننده بخشی از نیاز و سختی کار پرسنل نوسازی باشد.
رخشانی مهر همچنین از پیگیری‌ها برای پرداخت بیمه مسئولیت مهندسان فعال در بخش نوسازی و همچنین رفع دغدغه‌های آنها خبر داد و اظهار کرد: سند جامع نیروی انسانی در سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در حال تدوین است که امیدواریم نسبت به اجرای آن موفق باشیم.
در این نشست مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با بیان اینکه به رغم کمبود نیروی انسانی در نوسازی و انتقال آنها به سایر مجموعه‌های آموزش و پرورش ما با سختی کار و افزایش ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها روبرو هستیم به طوری که به رغم کمبود نیروی انسانی و تنگناهای مالی همکاران ما چندین برابر ظرفیت خود کار و تلاش شبانه‌روزی انجام می‌دهند.
دولت لطفی خاطرنشان کرد: ما با 5 ناظر استانی شمال تا جنوب و شرق تا غرب استان را تحت نظارت داریم و دو ناظر تاسیسات ما به رغم گستردگی کار موظف به سرکشی به واحدهای آموزشی از لحاظ تاسیسات حرارتی هستند.
وی همچنین به استقرار اداره کل نوسازی استان در یک مدرسه خیرساز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تامین زمین و اعتبار مورد نیاز به سرعت زمینه احداث اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در یک فضای متفاوت فراهم آید تا ما بتوانیم به ماموریت و مسئولیت خود به شایستگی عمل کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.