به گزارش ایرنا ، علی علایی روز سه شنبه در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: سرانه ورزشی پایین و وضعیت سالن های ورزشی و عدم ساماندهی مناسب زمین های اهدایی در روستاهای منطقه ، شرایط را برای بروز و نمود استعداد و پتانسیل واقعی محدود کرده است.
وی اظهار کرد: هزینه در حوزه ورزش و جوانان ، سرمایه گذاری محسوب شده و حاصل آن پرورش استعدادها و ترویج سلامتی و نشاط و امید در جامعه و دوری از ناهنجاری و آسیب های اجتماعی خواهد بود.
او به ترکیب جوان و رشد جمعیتی مثبت شهرستان پارس آباد در بین شهرهای استان و درخشش فوق العاده جوانان و قهرمانان در مسابقات کشوری و بین المللی اشاره کرد و افزود: پارس آباد به لحاظ شرایط ویژه و قرار گرفتن در مرز و تیرس هجوم فرهنگ بیگانه مستحق توجهی ویژه تر می باشد که این دیدگاه ویژه در تیم جدید و کارآمد مدیریت و مجموعه ورزش استان مشخص بوده و انتظار می رود.
فرماندار پارس آباد در ادامه افزود: قهرمانان کشور زمینه عزت و نشاط و امید را در جامعه فراهم می کنند و باید از این استعداد و ظرفیت به نحوه احسن بهره برداری شده و به خاطر قهرمانی های ورزشکاران برجسته از آنها تجلیل شود.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.