به گزارش ایرنا،ماریا موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: هم اکنون فرمانداری های اردبیل،پارس آباد و مشگین شهر با سه معاون و دیگر شهرستان ها به جز شهرستان نیر با 2 معاون اداره می شوند.
او هدف از افزایش پست های معاونت در فرمانداری های استان را ارتقای توسعه شهرستانها، سطح خدمات ارایه شده به مردم ،تسریع در امور و رسیدگی به مسایل و مشکلات مناطق مختلف عنوان کرد .
موسوی از خلخال به عنوان شهرستان سفید و عاری از جرایم خشن نام برد و گفت: کسب اینگونه موفقیت ها در عرصه های اجتماعی وظیفه مسئولان منطقه را در قبال خدمت به مردم و رفع محرومیت بیش از پیش سنگین تر می کند.
در این جلسه موسی کنعان پور مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز از در حال اجرا بودن بیش از یک هزار و 200 طرح عمرانی در استان اردبیل خبرداد وگفت:400 طرح از مجموع این تعداد مربوط به شهرستان خلخال است.
وی ایجاد پست معاونت برنامه ریزی و عمرانی در فرمانداری خلخال را فرصتی مناسب برای افزایش نظارت برحسن انجام طرح های عمرانی در حال اجرای منطقه دانست وافزود: توجه به بازافرینی پایدار شهری، دقت در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت بالای 75 درصد، تلاش برای تهیه طرح جامع ترافیک، تولید با کیفیت آسفالت و اجرای استاندارد آن و افزایش نظارت بر اجرای طرح های عمرانی از جمله انتظارات از معاون عمرانی فرماندار خلخال است.
وی گفت: تولید ماهانه بیش از یک هزارتن زباله در شهر خلخال همراه با دفن غیر اصولی و غیر بهداشتی آن موجب بروز مشکلات زیست محیطی شده و انتظار از مسئولان شهرستان نیز تعیین تکلیف محل جدید دفن زباله های این شهر است.
فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این جلسه از این شهرستان به عنوان شهرستان عاری از جرایم خشن وسازمان یافته یاد کرد وگفت: از این لحاظ خلخال از شهرستان های امن کشور محسوب می شود .
وی اضافه کرد: چندین طرح بزرگ و مهم راهسازی در خلخال از جمله راه خلخال به منجیل،خلخال به ماسوله و خلخال به ماسال در استان گیلان ،تبدیل راه فرعی خلخال به اسالم به راه اصلی در داخل حوزه استحفظی استان اردبیل در حال اجراست.
او به مشکلات موجود در محور ارتباطی خلخال به اسالم در داخل حوزه گیلان پرداخت وگفت: فقدان خط کشی جاده با توجه به مه گیر بودن طول مسیر جاده و ناهموار بودن سطح راه همراه با رها سازی زباله ها در مسیر این محور گردشگری در حوزه استان گیلان از جمله مشکلاتی است که تلاش می شود با تشکیل جلسات مشترک با مسئولان شهرستان تالش نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه سرمای اوایل بهار امسال 100درصد محصولات باغی و بخشی از محصولات زراعی خلخال را ازبین برده وخسارات سنگین مالی بر جای گذاشته است از تلاش برای جبران بخشی از خسارت مالی وارد شده به باغداران وکشاورزان این شهرستان خبرداد .
در این آیین احمد قنبری به عنوان معاون سیاسیی امنیتی واجتماعی رضوان صادقی معاون امور عمرانی ،پیمان مظفری به عنوان بخشدار مرکزی و عبدالرضا نقیب به عنوان بخشدار جدید شاهرود معرفی شدند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع می باشد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.