به گزارش ایرنا، هادی درفشی روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح مسکن 24 واحدی آیت الله کاشانی اردبیل ازاحداث متوسط پنج هزار واحد مسکونی در سال توسط این انجمن در کشور خبرداد وافزود: علاوه بر آن سالانه 200 هزار واحد مسکونی در روستاها نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی و احداث می شود.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانه دار کردن اقشار بی بضاعت وتحت پوشش ، تفاهم نامه هایی با دستگاه هایی مثل بنیاد مستضعفان ، سازمان بهزیستی وکمیته حضرت امام منعقد نموده ودرهمین راستا بخشی ازمددجویان این سازمان ونهادها را صاحب خانه کرده است.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون همچنین پنج هزار احد مسکونی برای خانواده دارای دومعلول فاقد سرپناه در کشور احداث شده است.
درفشی بیان کرد: بیش از 9 هزار خانوار دارای دومعلول فاقد سرپناه درکشور شناسایی شده بودند که با اقدامات انجام یافته پنج هزار واحد مسکونی برای این خانواده ها در کشوراحداث شده است.
وی با اشاره به تفاهمنامه های امضا شده بین پنج دستگاه متولی برای تامین سرپناه برای این خانواده ها اظهارکرد : امسال نیز سه هزار واحد مسکونی برای این خانواده ها ساخته می شود.
وی ازخیرین نیکوکار خواست با مساعدت وحمایت های مادی ومعنوی این نهاد را درامر خانه دارکردن خانواده های بی مسکن وفاقد توانایی های لازم برای تامین سرپناه یاری کرده و سبب تسریع درصاحب خانه شدن آنها شوند.
دکتر فیروز مهدیزاده مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل نیز در این آیین گفت: در هشت سال فعالیت، این انجمن برای 126 خانوار سرپناه تامین و 237 خانواده را در جهت رهن و اجاره مسکن کمک کرده است.
وی افزود: همچنین درجهت کمک به درمان 780 خانواده و تهیه سبد کالا برای 1150 خانوار نیز از سوی این انجمن اقدام هایی شده است.
طرح 24واحدی آیت الله کاشانی درزمینی به مساحت880 متر مربع بازیربنای متوسط هرواحد 55 متر مربع طی 18ماه اجرایی وآماده تحویل شده است.
کل زیربنای اجرایی این طرح 1700مترمربع درچهار طبقه می باشد و برای تکمیل آن مبلغ 11میلیارد ریال هزینه شده است.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.