شهردار اردبیل گفت: از فردا و به صورت رایگان تورهای اردبیل گردی برای بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از مناطق مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد خدمات سفر در اردبیل با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران در مجموعه شهرداری برای ارائه خدمات کیفی‌تر اظهار کرد: ما از 15 اسفندماه در استقبال از مسافران نوروزی در قالب 15 طرح برنامه‌هایمان را در شهر اردبیل در حال اجرا داریم تا در قالب خدمات شهری و عمرانی بتوانیم با مطلوبیت کارهایمان را به پیش بریم.
وی گلکاری، نهال‌کاری از نوع و گونه‌های مثمر و غیرمثمر، زیباسازی شهر، نظافت فراگیر مناطق شهر و همچنین ساماندهی چهار ورودی شهر را از اقدامات شهرداری در 15 روز اخیر اعلام و خاطرنشان کرد: در استقبال از مسافران و گردشگران برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد نیز در حال اجراست و ما با تکم‌گردانی و موسیقی‌های محلی در تقارن این ایام با ماه رجب سعی می‌‌کنیم تا به بهترین شکل در نورروز 97 در خدمت هموطنان باشیم.
شهردار اردبیل از توزیع نقشه، بروشور و برگه‌های راهنمای مسافر و نصب بیش از المان و نماد شهری در مناطق مختلف خبر داد و گفت: با نورپردازی‌هایی که انجام دادیم در کنار دایر کردن این المان‌ها تلاشمان بر این بوده تا شهر اردبیل را به زیبایی به گردشگران و مسافران معرفی کنیم تا بخشی از هویت، تاریخ و فرهنگ این دیار از این طریق منتقل شود.
لطف‌اللهیان بیان کرد: ما کار مهمی که امسال نیز همچون سنوات گذشته دنبال می‌کنیم طرح اردبیل‌گردی به صورت رایگان است تا با ثبت نام در نوبت صبح و بازدید در هنگام عصر گردشگران و مسافران ورودی به اردبیل را با اماکن دیدنی این شهر اعم از طبیعی و تاریخی آشنا کنیم که امسال بازدید از عمارت قدیم شهرداری نیز جزو این برنامه‌هاست.
وی ادامه داد: در کنار اهتمام سایر دستگاه‌ها شهرداری اردبیل نیز بدون تعطیلی در ایام نوروز و در قالب تعیین کشیک‌هایی که همکاران ما انجام می‌دهند سعی خواهیم کرد تا به صورت شبانه‌روزی در نظافت عمومی شهر و ایجاد فضای بصری و سیمای مطلوب شهری تلاشی جدی انجام دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.