اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل از حضور، مشارکت و همراهی دکتر اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی اردبیل در تعمیق و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی- ایرانی و تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در لوح سپاس اهدایی به دکتر مهران اوچی اردبیلی آمده است: فرهنگ غنی ایرانی، متاثر از فرهنگ منور قرآنی اسلامی است، فرهنگی اصیل با پیشینه ای به قدمت تاریخ که جوهره آن ایمان است و جان مایه اش،عشق و فرهنگ بانی از ساحت قدسی این فرهنگ مانا و جاوید، رسالتی بس عظیم است که هر کس توان یارای آن را ندارد و بی شک این توفیق نصیب انسان های فرهیخته و دوراندیش است که دلبستگی وافری به مردمان جامعه خویش دارند.
به بهانه آغاز جشن های طلیعه خورشید بهاری و به مصداق حدیث قدسی «سپاس از مخلوق سپاس از خالق است» و به نشانه تقدیر از حضور، مشارکت و همراهی خالصانه جنابعالی در تعمیق و اعتلای فرهنگ ناب اسلامی- ایرانی و تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی و زمینه سازی برای ارتقای فرهنگ عمومی کهن دیار دارالارشاد و دارالامان اردبیل، این لوح نگاشته به قلم تمجید و ستایش به حضورتان تقدیم می گردد.
گفتنی است دکتر مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با حکم سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی، به عنوان عضو در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل حضور دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.