در واپسین روزهای سال 96 و با تشکیل کمیته اجرایی حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل پرونده 6 شرکت سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت و در حل موانع و مشکلات آنها تصمیم‌گیری شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این جلسه که با حضور معاون دادگستری استان اردبیل و مسئولان اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد مشکل شرکت سپنتا سردخانه محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت تا بانک ملت نسبت به ارزیابی کارشناسی این طرح و مشکلات مربوط به پرداخت تسهیلات اقدامات راهگشا را انجام دهد.
در ادامه این جلسه مشکل فک رهن از سند وثیقه منزل مسکونی و استمهال و تقسیط مجدد شرکت گوهران کار اردبیل با بانک پاسارگاد مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد مدیریت بانک نسبت به حل مشکلات و موانع این شرکت به ویژه در حوزه استمهال و تقسیط مجدد اقدامات قانونی را انجام دهد.
جلسات کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری که با رویکرد حل مشکلات سرمایه‌گذاران و حمایت از تولید و اشتغال به صورت مرتب و با محوریت اتاق بازرگانی اردبیل برگزار می‌شود در راستای حل مشکلات واحدهای مسکن مهر نیز در قالب مجتمع 174 واحدی در گرمی تصمیم‌‌گیری کرد تا تمدید قرارداد دوران مشارکت و افزایش سقف تسهیلات اعمال شود.
در این جلسه همچنین مشکل انجمن صنفی کارفرمائی تولیدکنندگان شن و ماسه شهرستان نیر مطرح شد و بنا به درخواست متقاضی تعدیل بهای حق بهره‌برداری از معادن شن و ماسه با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی طرح و اعضای کمیته بر حل مشکلات این انجمن تاکید کردند.
در این جلسه همچنین مشکل شرکت پرتو پلاست در ارتباط با استمهال دیون مالیاتی، رفع مسدودی حساب‌های جاری و رفع ممنوع‌الخروجی و همچنین مشکل دامداری توچال پروار سبلان با بانک سپه در الزام این بانک به اعمال نرخ اولیه قرارداد تسهیلات سرمایه در گردش مطرح و اعضای جلسه با نگاه مثبت به نفع سرمایه‌گذار از امور مالیاتی و بانک سپه خواستند تا مشکلات این واحدها و سرمایه‌گذاران را برطرف کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.