داود شایقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اردبیل افزود: امسال به منظور اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی 500 میلیارد تومان اعتبار به استان اردبیل ابلاغ و مبادله موافقتنامه ها با دستگاه‌های اجرایی انجام شده و تاکنون 30 تا 60 درصد این منابع تخصیص یافته است.
وی اضافه کرد: در 10 شهرستان این استان براساس شاخص‌های تعریف شده سهم اعتباری هر منطقه تعیین و با همکاری فرمانداران و اعضای کمیته برنامه‌ریزی توزیع اعتبارات انجام شده است .
شایقی بیان کرد: برخی الزامات دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها را به عنوان شاخص و الگوی توزیع اعتبارات ابلاغ کردیم و قرار است براساس آنها توزیع منابع و اعتبارات انجام شود که تکمیل طرح ‌های با پیشرفت 80 درصد و برخی طرح ‌های اساسی و زیربنایی در اولویت قرار گرفته است.
وی ادامه داد: امسال به محض ابلاغ بودجه سال 96 توزیع اعتبارات انجام شد و در مردادماه هم تمامی موافقتنامه‌ها مبادله شده و در قالب 2 هزار و 200 طرح استانی کارهای اجرایی و عملیاتی شروع شده است.
وی افزود : 2 سال پیش با توجه به کمبود منابع نقدی دولت در دستگاه ‌های مختلف، توزیع اسناد و اوراق خزانه با مشکلاتی روبرو بود بطوری که اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی عاملان و ذیحسابان با برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی داشتند که در سال 96 با برگزاری دوره‌ها و آموزش‌ها تاحدودی این مشکلات برطرف شده و در دستگاه‌های مختلف توزیع اوراق و اسناد خزانه جا افتاده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: طرح های عمرانی و اقتصادی استان با جدیت در حال اجرا است و بخشی از آنها سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.