قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انقلابی ماندن در شرایط سخت کنونی در سایه ولایت‌پذیری و تکیه بر عنصر وحدت و بصیرت امکان‌پذیر است
.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، آیت‌الله مقتدایی در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضور آگاهانه مردم در صحنه و مجاهدت آنها به ثمر نشسته و قطعا با حمایت مردم و تقویت ارتباط مسئولان با آحاد مردم و صداقت آنها در بیان واقعیت‌ها تداوم پیدا خواهد کرد.
 
وی یکی از ویژگی‌های امام راحل را در آغاز نهضت تاریخی‌شان روراستی و داشتن صداقت و حضور در بین اقشار مختلف مردم اعلام و خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران نظام اسلامی هر وقت از این مردم فاصله گرفتند قطعا با ناکامی و شکست روبرو شدند در حالی که اصل حاکمیت اسلام اعتقاد راستین به حضور مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌هاست.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌های امام راحل در آغاز مبارزه با رژیم شاهنشاهی بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با دست خالی شاه را مقهور قدرت واقعی این ملت کرد تا همه بدانند که شاه مملکت که تا بن دندان مسلح از سوی آمریکا و همدستان منطقه‌ای مورد حمایت قرار می‌گرفت چگونه در برابر عظمت و قدرت مردم خوار و ذلیل شد.
 
آیت‌الله مقتدایی تبعیت از امام و رهبری انقلاب را در کنار تبعیت از احکام الهی و توجه به مبانی ارزشی قرآن و اسلام لازمه انقلابی ماندن در شرایط کنونی توصیف کرد و افزود: این ملت 40 سال است که با صداقت و در عین حال هوشیاری و بصیرت تمام در برابر همه طراحی‌های پیچیده دشمن در صحنه پابرجاست و هیچ کس نمی‌تواند این نظام را مورد تهدید و هجمه قرار دهد.
 
وی تصریح کرد: روحانیون ما اگر می‌خواهند همچنان طوفنده و بالنده در مسیر انقلاب بمانند باید هر چه بیشتر خود را به مردم نزدیک کنند تا بتوانیم یکی پس از دیگری طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان را که به حد اعلای خود رسیده خنثی و دفع کنیم.
 
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ یکی از سیاست‌های استکبار جهانی را در شرایط کنونی دامن زدن به اختلاف داخلی و ناامید کردن مردم به آینده توصیف کرد و گفت: نباید اجازه دهیم مردم دلسرد شوند بلکه با مراقبت از وحدت و همدلی‌ها شایسته است به سمتی حرکت کنیم تا با توانی مضاعف‌تر در همه صحنه‌های انقلاب حاضر و مهیا باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.