مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکید استاندار اردبیل بر مناسب سازی فضای عمومی ، تقویت خدمات عمومی شهرها و بویژه تاکید بر سرمایه گذاری بخش خصوصی با هدف تامین درآمد پایدار ، شهرداری ها اقدام موثری را در دستور کار دارند .
وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد برنامه ریزی برای مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی ، اقتصادی ، عمرانی ، بهداشتی و رفاهی از جمله وظایف مهم شوراها و شهرداری هاست که ضرورت دارد اهتمام جدی در این مورد صورت گیرد.
وی از اختصاص 39 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به شهرداری های استان خبر داد و افزود: امسال از محل اعتبارات ماده 23 قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی این مبالغ به شهرداری ها استان توزیع شده و شهرداری ها در حال مبادله موافق نامه و تعریف طرح ها برای ارتقای خدمات شهری هستند .
وی بیان کرد: درآمد و هزینه شهرداری ها باید در راستای ارتقای خدمات عمومی شهری برنامه ریزی و با صرفه جویی در هزینه ها طرح های اولویت دار برای توسعه شهرها تعریف و عملیاتی شود.
امامی با بیان اینکه همدلی شوراها و شهرداران توسعه پایدار شهری را ارتقا می دهد، افزود: تعامل و همدلی شوراها و شهرداران با محوریت توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و عمل به وظایف مشخص در چارچوب مقررات مشکلات موجود را رفع می کند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل اضافه کرد: شهرداران باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه شهرها با مشارکت اقشار مختلف مردم استفاده نمایند.
استان اردبیل دارای 26 شهر است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.