به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: سخنان اخیر آقای روحانی در 15 بهمن در موزه دفاع مقدس در زمینه تقویت قدرت دفاعی ایران و پاسخ به شبهات مختلف در زمینه تناقض رفتار آمریکا در بحث جنگ ، صلح و دموکراسی سخنان بسیار ارزشمندی است که جواب محکمی به یاوه گویی های دشمنان خارجی و فریب خورده های داخلی بود.
وی گفت: رئیس جمهوری کشورمان به این موضوع معتقد است که تا زمانی که هر گونه تهدید خارجی علیه کشور وجود دارد تقویت بنیه نظامی و دفاعی کشور که همان قدرت ملی و قدرت بازدارندگی از تهدید دشمن است، ضرورت دارد.
او اظهار کرد: رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه فعالیت های موشکی را دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی و به عنوان یک عامل بازدارنده از حملات احتمالی دشمن می داند.
وی همچنین با قدردانی از واکنش صریح و روشن آقای روحانی به اقدام اخیر رئیس جمهوری فرانسه و غربی ها در سفر مشروط به ایران اسلامی افزود: رئیس جمهوری کشورمان در این واکنش به صراحت مخالفت ایران را با تشکیل میز مذاکره سه جانبه ایران ، آمریکا و عربستان و کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری 2 کشور در زمینه فعالیت های موشکی مورد درخواست کشور فرانسه را اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 22 بهمن امسال از دیدنی ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود، گفت: شرایط داخلی و خارجی ایجاب می کند که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر و گسترده تر از سال های گذشته باشد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.