به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های نماز جمعه این هفته پاکدشت با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام از نخستین روزهای پیروزی انقلاب ، کینه توزی خود را آغاز کردند و این دشمنی تا امروز ادامه دارد.
وی افزود: نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی توسط آمریکا و اسرائیل غاصب طراحی و به وسیله سلطنت‌ طلبان و بدخواهان نظام و نوکران آمریکا در کشور اجرا می شود ، همان هایی که جوانان کشور را به مواد مخدر مبتلا کردند تا مسیر انقلاب را تغییر دهند.
وی تصریح کرد: دشمن از دیدن پیروزی های ایران اسلامی در حوزه های مختلف به درد آمده و در صدد پیدا کردن راهی برای صدمه زدن به این نظام الهی است و تنها راه مقابله با این هجمه ها دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و گام برداشتن در مسیر ولایت است.
خطیب نماز جمعه پاکدشت تصریح کرد: هیچ تصمیمی نیست که در منطقه بدون حضور ایران به سرانجام برسد و امروز ایران است که حرف و عقیده خود را در منطقه حاکم می کند.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به مشکلات مردم با سرعت رسیدگی کنند، اظهار کرد: خائنان به نظام ، مردم و بیت المال نباید شبانه دستگیر و در خفا محاکمه شوند چرا که مردم باید این افراد به خوبی بشناسند.
وی یادآور شد: اگر مردم مسئولان خائن و خلافکار را بشناسند ، دشمن نمی تواند به بهانه خیانت چند نفر، تمام نظام را زیر سئوال ببرد.
حجت الاسلام لزومی با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر باید مراقب بود تا حرمت دهه فاطمیه حفظ شود و برنامه های این ایام ، به سمت تبیین علت شکل گیری انقلاب اسلامی حرکت کند.
وی تأکید کرد: امروز همه وظیفه دارند تا جوانان و آینده سازان ایران اسلامی را با ارزش های انقلاب آشنا کرده و آنان را در مقابله با همجمه فرهنگی دشمنان مصون کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.