به گزارش ایرنا ، محمد فیضی درسخنرانی پیش از خطبه های خطبه های نماز جمعه نیر افزود: با رایزنی مسئولان و نمایندگان استان در تلاش هستیم تا اجرای طرح راه اهن اردبیل - میانه روندی سریع به خود گیرد.
وی همچنین به تداوم اجرای راه آهن تا پارس آباد اشاره کرد و بیان کرد: مطالعات طرح راه آهن اردبیل - پارس آباد نیز در حال اجراست و در بودجه سال 97 تخصیص اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است .
فیضی همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای طرح آبخیزداری در روستای ولیعصر نیر خبر داد و افزود: برای ایجاد درآمدپایدار برای شهرداری نیر بخش هایی از منطقه توریستی بولاغلار به پارک تبدیل و تحویل شهرداری خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس همچنین با اشاره به بررسی بودجه سال آتی در این کمیسیون گفت: برای ایجاد اشتغال جوانان در کشور تسهیلات کم بهره به تصویب کمیسیون رسیده است.
وی بیان کرد: برای اشتغال جوانان سال آینده مبلغ 500 هزار میلیاردریال و 1.5 میلیارد دلار تسهیلات درنظر گرفته شده که به بانک های عامل معرفی خواهند شد.
فیضی همچنین از رایگان شدن انشعابات در آموزش و پروش خبر داد و گفت: برای اولین بار در نظر گرفته شده در صورت الگوی مصرف در مراکز آموزشی تمام انشعابات در آنها رایگان خواهد شد.
نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار : شهرام اصالت ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.