با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولان ساختمان ICT اردبیل در محل اداره پست سابق شهرستان اردبیل کلنگ‌زنی شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: در این مکان ساختمان 8 طبقه ‌ ICT به عنوان مجموعه ستادی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر شده و به هموطنان ارائه خدمات می‌کند.
رزمی خاطرنشان کرد: این مجتمع علاوه بر مجموعه اداری مرکز دیتاسنتر و داده‌های استان اردبیل خواهد بود که با تکمیل و راه‌اندازی آن امکان ارائه خدمات به هموطنان به شکل مطلوب‌تر فراهم می‌آید.
وی از انتخاب یک پیمانکار قوی برای احداث این ساختمان خبر داد و افزود: براساس زمان‌بندی تعریف شده این ساختمان در مدت دو سال اجرا شده و آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با بیان اینکه به سرعت درصدد توسعه زیرساخت‌ها در سطح استان اردبیل هستیم، بیان کرد: در سایه تامین این زیرساخت‌ها به راحتی می‌توانیم در بخش ICT فرصت اشتغال تا 130 هزار نفر را برای جویندگان کار فراهم کنیم.
رزمی به محدودیت اشتغال و استخدام‌های دولتی اشاره کرد و گفت: ما چاره‌ای جز هدایت فارغ‌التحصیلان و جویندگان کار به سمت اشتغال در حوزه ICT نداریم که قطعا با راه‌اندازی واحدهای شتاب‌دهنده می‌توان فرصت اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را فراهم کرد.
وی راه‌اندازی واحدهای شتاب‌دهنده، رویدادهای کارآفرینی، 14 نشست با محوریت اشتغال در حوزه ICT و ... را یادآور شد و اظهار کرد: با همکاری 24 دستگاه که تفاهم‌نامه همکاری با آنها به امضاء رساندیم سعی می‌کنیم تا در قالب طرح تکاپو در قالب توسعه کسب و کارها و اشتغال پایدار فرصت‌های اشتغال بیشتر را فراهم کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.